div class="empower-ad" data-empower-zone="157462">

Bethesda’dan akıllara durgunluk veren bir müşteri memnuniyeti hikayesi. :))

- Advertisement -

Aslında hikayenin başı için sadece “tatsız” demek mümkün, sonrası için ise söyleyecek söz bulamıyoruz.

Eurogamer’ın haberine göre hikaye Paul Watson’ın Bethesda resmi online mağazasından satın aldığı, 125$ değerindeki sınırlı üretim Fallout 3 Soundtrack plak setinin kendisine ulaşmasıyla başlıyor. Paketin içindeki dört plaktan birinin kırık olduğunu gören Paul de soluğu Bethesda’nın müşteri hizmetleri servisinde alıyor. Bethesda’ya gerekli fotoğrafları sağlıyor ancak hesabında sadece 25$’lık, kısmi bir ödeme görüyor. Haliyle tekrar iletişime geçiyor.

İşte hikayenin bundan sonrası gözlerimizi fal taşı gibi açıp ekrana bakmamıza yol açtı zira Bethesda’dan gelen cevap tam olarak aşağıdaki gibi.

“Merhaba Paul,

Bize sadece bir hasarlı plağın fotoğrafını gönderdin ve biz de bunun için geri ödeme yaptık. Eğer diğer plaklar da benzer şekilde hasar gördüyse fotoğrafları tarafımıza iletmeni rica ederiz. Eğer diğer plaklar aynı şekilde hasar görmediyse ve halen ödediğin tutarın tamamının geri iadesini istiyorsan, bu sınırlı üretim set için yapman gerekenler aşağıda;

1. Diğer plakları yok et.
2. Hasar görmüş plakların fotoğraflarını bize ilet.

Fotoğraflar bana ulaştığında siparişin için ödediğin bedelin tamamını iade etmekten mutluluk duyacağım. Teşekkürler ve iyi günler!”

Belli ki Bethesda bu sayede Paul Watson’ın talebinde ciddi olup olmadığını görmek istemiş, sonuçlarını ise aşağıda görebilirsiniz. Maalesef Paul Watson parasını geri alabilmek için sınırlı sayıda üretilen güzelim plak setini, istemeye istemeye parçalamak zorunda kalmış.

2131

Haberler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Önerilen Haberler