div class="empower-ad" data-empower-zone="157462">

League of Legends oyuncusu xPeke, Gillette’in yeni yüzü oldu!

- Advertisement -

Gillette, Polonya’da yapılacak 2017 League of Legends Intel Extreme Masters Dünya Şampiyonası’na sponsor olarak ESL ile global işbirliği gerçekleştirdi. Efsanevi e-spor oyuncusu, Enrique “xPeke” Cedeño ise Gillette’in yeni marka elçisi oldu.

Dünyanın önde gelen erkek kişisel bakım markası Gillette, 100 yılı aşkın süredir dünyadaki en ünlü ve seçkin sporcularla ve spor ligleriyle işbirlikleri yapıyor. Gillette, dünyanın en büyük eSpor şirketi ESL ile 24-26 Şubat 2017’de Polonya’nın Katowice şehrinde düzenlenecek League of Legends Intel Extreme Masters (IEM) Dünya Şampiyonası sponsorluğu için yeni bir ortaklığa imza attı. Profesyonel bir oyuncu ve takım sahibi olarak başarılarıyla dikkat çeken ve daha önce IEM Katowice’nin En Değerli Oyuncu (MVP) unvanını kazanan xPeke, Gillette’in yıldız sporcuları arasında yerini aldı.

League of Legends Intel® Extreme Masters Dünya Şampiyonası’nda Gillette Deneyimi
Gillette, son teknolojiye duyulan tutkuyu paylaştığını göstererek Polonya’da takımlara ve taraftarlara, kendi kurduğu RZR MKR Tasarım Stüdyosu’nda Gillette’in tıraş makinesi gövdelerini 3D baskı teknolojisini kullanarak kişiselleştirme fırsatı sunacak. Tüm League of Legends yarışmacıları iki gün boyunca kişisel bakım hizmetlerinden faydalanacak. Gillette aynı zamanda xPeke’nin katıldığı diğer etkinlikler ve imza günlerine de ev sahipliği yapacak.

Gillette Global Başkan Yardımcısı John Mang, “Oyun camiasına girmemiz heyecan verici ve ufuk açıcı; ayrıca profesyonel ve amatör oyuncuların, diğer önde gelen sporcularla ve spor tutkunlarıyla pek çok ortak yönü olduğunu keşfettik. Tüm seviyelerden oyuncular, saliselik ve dakikalık hareketlerin büyük farklar yarattığının ve keskinliğin öneminin farkında. En iyi keskinliği yakalamak bizim için bir tutku haline geldi. Gillette olarak bu gelişen ve büyüyen topluluğun bir parçası olmak adına ESL ile yaptığımız ortaklıktan büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi.

ESL Kuzey Amerika CEO’su Craig Levine ise bu konuda şunları söyledi: “En iyi liglerle ve oyuncularla ortaklık kuran Gillette, uzun yıllardır spor alanında lider ve bu denli ikonik, global bir markaya ESL ailesi olarak hoş geldin demekten büyük bir sevinç duyuyoruz. E-spor’un artan popülerliğinin farkında olan Gillette, IEM Polonya Dünya Şampiyonası’nda taraftar deneyimini zenginleştirmemizde, tamamlayıcı bir rol oynayacak.”

Ünlü e-spor oyuncusu xPeke işbirliği ile ilgili şunları söyledi: “Eski bir IEM Katowice MVP’si ve şu anda bir takım sahibi olarak, olabileceğim en iyi oyuncu olmak için gereken, bitmek bilmeyen keskinlik arayışının farkındayım. Gillette’in keskin tıraş bıçakları için gösterdiği kararlılık ile benim League of Legends stratejisine duyduğum kararlılık aynı ve bu ortak özellik, Gillette’in oyuncularla ne denli ortak yönü olduğunu görmemi sağladı. Gillette’in ilk global e-spor elçisi olmaktan ve e-sporun hak ettiği keskinliği dünyaya daha fazla gösterme fırsatını yakalamaktan dolayı son derece mutluyum.”

- Advertisement -

Gillette, RZR MKR Tasarım Stüdyosu deneyimine ek olarak, taraftarlara, dünyanın en iyi e-spor oyuncularından, xPeke’yi yakından tanıma fırsatı sunacak. “Keskinlik Arayışı” serisi ile efsanevi xPeke Gillette’in Boston’daki Global Tıraş Merkezi’ni ziyaret ederken League of Legends’da bir takım sahibi olmanın yarattığı baskıları ve zirvede bir e-spor oyuncusu olmanın gerektirdiği nitelikleri anlatacak.

Daha fazla bilgi için; youtube.com/user/gillette

Basın Bülteninden derlenmiştir.

Haberler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Önerilen Haberler