Neredesiniz: Ana Sayfa Haber Haber Doctor Who'ya macera oyunu

LEVEL Online


Doctor Who'ya macera oyunu

Doctor Who'ya macera oyunuDizinin BBC'de yayınlanan son bölümü, Doctor Who: The Adventure Games'in de duyurusuna vesile oldu.

Ülkemizde CNBC-e tarafından yayınlanan Doctor Who, oyun dünyasına aktarılan diziler arasındaki yerini alıyor. BBC tarafından yapılan açıklamaya göre, bir dizi gibi bölümlerden oluşacak olan Doctor Who: The Adventure Games'in ilk bölümü 5 Haziran'da PC için yayınlanacak. Dört bölüm olarak tasarlanan oyunun ilk bölümünde hem Doctor, hem de Amy karakteri yer alacak. Oyunu Sumo Digital ile birlikte Beneath a Steel Sky'ın ve Broken Sword'un yapımcısı Charles Cecil geliştiriyor.
 

Yorumlar 

 
#1 21-04-2010 20:47
Hayatımd aizlediğim en berbat dizi.Oyununda iyi olacağını zannetmiyorum.
Alıntı
 
 
#2 21-04-2010 22:32
Tek Kelime:ALLLLAAA AAHHHHHH!!!!!!! !!!!! SÜPER OLCAK :D
Alıntı
 
 
#3 23-04-2010 04:58
valla ingiliz yapımı diziler genelde güzel ve komik olur :D oyunuda güzel olucak :D
Alıntı
 
 
#4 01-05-2010 03:04
La ingilterenin yaptığı şimdiye kadarki en iyi dizi nesi berbat olacak xD
Alıntı
 
 
#5 15-05-2010 16:22
serdar veya her kimsen doctor who hakkında yapabileceğin tek yorum bu değil kesinlikle bu eğil ayrıca doctor who izlemiş ve sevmemişsin neden oyunlarına baktın gerçekten insan olduğundan şüpeliyim
Alıntı
 
 
#6 15-05-2010 16:23
aynen gerçekten de yarkın arkadaşa katılıyorum neresi berbat olabilir ki dünyanın gelmiş geçmiş en iyi bilim kurgu dizilerinden
Alıntı
 
 
#7 10-07-2010 23:17
Gerçekten harika bir dizi (1963-2010).Diziden nefret edenlerin çoğu ilk bir kaç bölüme bakanlar.Onlar David Tennant'ı seyretmemişler Ve steven moffat'ın (empty child,blink gibi) senaryolarını.Oyununu beğendim.keşke Karakter seçimi olsa (1-11 doktor ve eşlik edenlerin hepsi).
Alıntı
 
 
#8 19-07-2010 13:24
Budiziye kötü diyen bu diziyi hiç izlemeyenler oyunu da süperdir bence
Alıntı
 
 
#9 25-08-2010 15:05
dünyada izlediğim filimlerden oldukça ve oldukça süper bir film bu. MUHTEŞEMMMMMMMM MMMM!!!!!!!!
Alıntı
 
 
#10 05-09-2010 12:01
Süper bi dizi hiç bi bölümünü kaçırmıorum :D oyunuda eminim mükemmeldir bulmam lazım
Alıntı