Black Myth: Wukong CEO’su: Xbox gecikmesinin nedeni Series S!

Xbox, rakibi PlayStation’a veya PC’ye kıyasla çok fazla oyuna sahip değil. Final Fantasy VII Rebirth ve Silent Hill 2 Remake Xbox’a gelmeyen üçüncü parti oyunlardan bazıları. Black Myth: Wukong da Xbox’a gelmeyen popüler oyunlardan biriydi. Oyunun neden gelmediği merak ediliyordu. Black Myth: Wukong’un CEO’suna göre sorun Xbox Series S.

Yaptığı sızıntılarla bilinen eXtas1s, X’te (eski adıyla Twitter) bunun nedeninin Xbox’un güç yetersizliği olduğunu söyledi. Forbes’in bir haberinde ise oyunun Microsoft’un PS ile anlaşması nedeniyle gelmediği belirtiliyordu. Geçtiğimiz gün Black Myth: Wukong’un yönetmeni bu konuda bir açıklama yaptı.

Black Myth: Wukong yönetmeni Series S’in zayıf olduğunu söylüyor.

Black Myth: Wukong’un PlayStation ve PC’de yayınlanmasından dört aydan fazla zaman geçti. En sonunda geliştiricilerden bir açıklama geldi. Daha önce The Game Awards ile ilgili açıklama yapan Game Science CEO’su Feng Ji, şimdi de Çin sosyal medya platformu Weibo’da doğrudan Xbox Series S’i suçladı. Açıklama Çince olduğu için bir çeviri uygulamasıyla çevirdik:

“Sevgili oyuncular, yeni yıl harika haberlerle başladı!
2024 Steam Ödülleri’nde, 40 milyondan fazla oyuncunun katıldığı oylama sonucunda Black Myth: Wukong üç ödül kazandı:

Yılın Oyunu Ödülü

Kötü Olduğunuz En İyi Oyun Ödülü

Üstün Zengin Hikaye Ödülü

Bu başarıyı bize yaşatan, oylarınızla destek veren herkese gönülden teşekkür ederiz! Sayenizde 2025’e sıcacık bir başlangıç yaptık. Ayrıca diğer adayları ve kazanan oyunları da tebrik ediyoruz. Hep birlikte, milyonlarca Steam oyuncusuna unutulmaz anlar yaşatmayı başardık.

BU SonuCU beklİYORDUK ama yine de bu başarı insanı duygulandırıyor. Hepinizin gücü gerçekten etkileyici! Sadece Xbox tarafında eksik kaldıK gibi hissediyoruz… O 10 GB paylaşımlı belleği tam anlamıyla kullanmak, birkaç yıllık optimizasyon tecrübesi olmadan gerçekten zor.

Yeni yılda oyun oynamayı ve dinlenmeyi ihmal etmeyin!”

Yocar, Xbox Series S’in kullandığı “10 GB paylaşımlı belleğin” birkaç yıllık optimizasyon deneyimi olmadan oyunu yayınlamayı imkansız hale getirdiğini söyledi. Bu durum, PlayStation ile yapılan anlaşmalarla ilgili söylenenleri çürüttü. Ayrıca, Series S’in geliştiricilere zorluk çıkardığını bir kez daha doğruladı.

Series X için yapılan her oyunun Series S’e de uyumlu olması gerekiyor. Bu durum, geliştiricilerin Xbox’u doğrudan atladığı izlenimi yaratıyor.

Son Haberler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Önerilen Haberler