div class="empower-ad" data-empower-zone="157462">

Mount & Blade 2: Bannerlord çok daha rahat olacak

- Advertisement -

Taleworlds’ün kurucusu Armağan Yavuz, Mount & Blade: Warband’in “sert ve keskin bir oyun olduğunu, hatta bazı oyuncular için çok büyük ve karmaşık olduğunu” söylüyor. Tabi kime göre neye göre diyebilirsiniz.

Yavuz sözlerine şöyle devam etmiş;
“Bu karmaşık yapı aslında ilk başlarda oyuncular tarafından çok beğenildi. Ancak daha sonra ortaya çıktı ki oyun da 200 saatini geçirmesine rağmen tam olarak ne yaptığını veya ne yapacağını çözememiş, sadece oraya buraya saldıran çok oyuncu var”
Bence de adam haklı ancak, oraya buraya başı boş saldırmak da güzeldi…

Mount & Blade 2: Bannerlord için durum nasıl olacak diye sorulduğunda;
“Bizim için bu durumun basit çözümü ana hikayeyi güçlendirmek oldu. Warband ile sağladığımız “sandbox” oyun tarzının verdiği tüm hisleri koruyarak, oyunu daha anlaşılır ve ulaşılabilir kılmak asıl amacımız şu an. Bunu başarmanın da bence en iyi yolu, ana hikayeyi güçlü kılarak, oyunculara bir yol gösterip, o yolda da bazı başarımlar ve ödüller sunmaktır. Böylece oyunun devamında da oyuncular çok daha rahat ve çok daha geniş bir halde Bannerlord’u oynayabilecekler. Hikaye ile de kimseyi kısıtlamayacağız. Herkes istediği gibi oynayarak, hikayede değişiklikler de yapabilecekler.”

Uzun lafın kısası, daha anlamlı ve daha özgür bir Mount & Blade oyunu bizler için geliyor gibi görünüyor.

Haberler

3 YORUMLAR

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Önerilen Haberler