Bazı insanların Need For Speed’de araçları boyamalarına izin verilmemeli.

Belki de bu yüzden iyi şeylere sahip olamıyoruz. Tüm Xbox One oyuncuları için halen tekrarlanmakta olan takılma sorunlarını bir kenara bırakırsak, yeni Need for Speed oyunu genel anlamda karışık eleştiriler aldı diyebiliriz.

Mesela Kotaku’nun sevdiğimiz yazarlarından Mike Fahey’i ele alalım. Çocukları sevdiği için oyunun başında hayli vakit geçiren Mike Fahey’in 2002 model Mazda RX-7 ile işi bittikten sonra aracın neye benzediği aşağıda.

1504128659314692752

Need for Speed sayesinde oyuncular arabaların estetik anlamda çeşitli bölümlerini değiştirerek istedikleri şekle sokabiliyorlar. Hava freni, jantlar ve takım taklavat, artık ne varsa! Çeşitleri o kadar fazla olmasa da Forza Motorsport 6’da olduğu gibi özel skinler de tasarlayabiliyorlar.

Ancak Forza’da farklı olan oyuncuların büyük bir sabırla ve çalışma harcayarak değişiklikleri yapıyor olması, üstelik sonra en fazla beğenilenleri yarışa girmeden hemen önce indirebiliyor olmanız gibi bir güzellik var.. Bu açıdan bakıldığı zaman Need for Speed’in “tuning” yönüne odaklanan bir oyun olarak aynı standartları sağladığını söylemek zor.

Forza’da tüm ekranı mükemmel tasarımlar kaplıyor olsa da kolay bir oyun olmadığını, simülasyon ayarlarında size epey ter döktüreceğini de belirtelim.

Mike Fahey’in oyun deneyimini aşağıda izleyebilirsiniz.

Henüz yorum yok.

Yorum Yapın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

LEVELONLINE

Burası Türkiye'nin en çok satan oyun dergisi LEVEL'ın web sitesi... Site, dergiden bağımsız bir yapıya sahip. Yani site içeriği ayrı, dergi içeriği ayrı...

Her gün onlarca; haber, özel haber, inceleme ve makale yazıyoruz. Her gün güncelleniyoruz. Birçok son dakika haberi de cabası... Tüm bunları Türkiye'nin en tecrübeli oyun editörleri yapıyor.

TWITTER

Knight Online’ın yayımcılarından yeni bir mobil oyun. https://t.co/tGlPQ4xhAo https://t.co/PquI8wRJk6
Lineage 2:Revolution’da 100 oyuncu aynı savaşta! https://t.co/IBVJTzFYU5 https://t.co/hB3i9q31mm

Flickr