Hi-Fi Rush’ın devam oyunu hakkında konuşuldu!

Hi-Fi Rush’ın devam oyunu olumlu bir şekilde değerlendiriliyor ancak stüdyo Tango Gameworks, tam bir karar vermeden önce çeşitli fırsatları göz önünde bulunduruyor. Basınla yapılan bir röportajda stüdyo başkanı Colin Mack, Hi-Fi Rush yönetmeni John Johanas ve proje yöneticisi Kazuaki Egashira ile Hi-Fi Rush’ın geleceği hakkında konuşuldu.

Microsoft’un Tango Gameworks’ü kapatmasının ardından stüdyo, Krafton tarafından satın alındı. Satın alım sırasında Hi-Fi Rush’ın devam oyunu geliştirme aşamasındaydı. Ancak Mack, şu an stüdyonun farklı seçenekleri değerlendirdiğini açıkladı. Mack, bir devam oyunu üzerinde olumlu düşündüklerini belirtti ve henüz kesin olarak “bu yapacağımız bir şey” diyebilecek bir noktada olmadıklarını ifade etti.

Ekibin büyük bir kısmının Hi-Fi Rush’ı çok sevdiğini belirten Johanas, bu nedenle ellerinde birçok seçenek olduğunu düşündüklerini söyledi. Ayrıca şu anda bu fırsatları değerlendirdiklerini ve geliştirme ekibinin sadece oyuna değil, aynı zamanda karakterlere ve dünyasına da güçlü bir bağlılık duyduğunu vurguladı. Bu IP’ye değer verdiklerini ve korumak istediklerini ekledi.

Öte yandan Egashira, yeni şeyler denemenin önemine dikkat çekti. Egashira, yeni deneyimler yaratmanın Tango Gameworks’ün DNA’sında olduğunu belirterek, Hi-Fi Rush’ın yeni bir IP olarak popüler olduğunu ancak hep aynı kalması durumunda bir süre sonra demode olabileceğini söyledi. Tango Gameworks’un tutku kaybetmeden ve geliştiricileri merkeze koyarak çalışmaya devam etmek istediklerini ifade etti.

Daha önce de söylendiği gibi, Krafton kurumsal gelişim başkanı Maria Park, stüdyonun satın alınmasından önce Hi-Fi Rush’ın devam oyununun yaklaşık altı aylık bir geliştirme aşamasında olduğunu söyledi. Park, Tango’nun mevcut hayranların beklentilerini aşmak istediğinden emin olmak istediğini belirtti. Örneğin, Hi-Fi Rush ile ilgili bazı geri bildirimlerin, oyunun mekanlarının fazla tekdüze olduğu yönündeki geri bildirimlere odaklandıklarını ve bu nedenle daha açık dünya hissi veren bir deneyim sunmayı amaçladıklarını belirtti. Tamamen açık dünya olmasa da daha çeşitli ve dinamik bir ortam tasarlamayı, ayrıca ritim aksiyonuna daha gelişmiş teknolojiler ekleyerek daha uyumlu bir oynanış sunmayı planladıklarını açıkladı.

 

Son Haberler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Önerilen Haberler