Bethesda, Battlecry’ın geldiği noktadan mutlu değil…

Bethesda’nın Mayıs 2014’te duyurulduktan sonra sessizliğe gömülen, sonraları E3’te sahne alan yeni MMOFPS oyunu konusunda bazı endişeleri var.

Avustralya merkezli Progress Bar’a bazı açıklamalarda bulunan Bethesda, Team Fortress’dan esinlenmiş olan oyunlarının geldiği noktadan çok da mutlu olmadığını açıkça ortaya koydu. Bethesda, Battlecry’ın şimdiye kadar koydukları hedefleri gerçekleştirme hususunda geride kaldığını ve oyunun Bethesda standartlarına getirilebilmesi için ihtiyacı olan yenilikler konusunda çalışıldığını, geliştirici firmanın bu süreç boyunca birden fazla proje ile meşgul olacağını açıkladı.

Durum ortada, bu iş iptale doğru gidiyor gibi gözüküyor.

Oyunun Bethesda’yı tatmin edilecek bir kalite standartını yakalayamaması ve finansal anlamda da rantabl olmayacağına karar verilmesi oyunun iptal edilmesine ve “hiç oynayamadığımız potansiyelli oyunlar” listesine girmesine yol açabilir.

Sektörün duayen isimlerinden Rich Vogel’in başında olduğu BattleCry Studios tarafından 2012 yılında geliştirilmeye başlayan oyun Bethesda’nın Team Fortress’ın hakim olduğu pazarda boy gösterme isteğini temsil etmekteydi ve yaklaşık 1.5 sene önce duyurulmuştu. Bakalım önümüzdeki günler ne getirecek?

Henüz yorum yok.

Yorum Yapın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

LEVELONLINE

Burası Türkiye'nin en çok satan oyun dergisi LEVEL'ın web sitesi... Site, dergiden bağımsız bir yapıya sahip. Yani site içeriği ayrı, dergi içeriği ayrı...

Her gün onlarca; haber, özel haber, inceleme ve makale yazıyoruz. Her gün güncelleniyoruz. Birçok son dakika haberi de cabası... Tüm bunları Türkiye'nin en tecrübeli oyun editörleri yapıyor.

TWITTER

Xbox One X, Dünya ile aynı anda Türkiye’de! https://t.co/rIxpcQK05D https://t.co/YEVXq5qO9l
Eski günlerden kalma yapısı ve ilginç konsepti ile dikkat çeken bir yapım olan Press X to Not Die'ı inceledik.… https://t.co/KtniBKC7vh

Flickr