2021 yılında yedi geliştirici, büyük bütçeler ve geri dönüşümlü mekaniklerle risk almaya teşvik eden bir endüstri gördüler ancak yeni oynanış ve oyunculara yönelik deneyimler konusunda henüz risk almaya istekli değillerdi. Kendilerinin aradığı türden çok oyunculu oyunlar yaratmaya kararlı olan bu geliştiriciler de gidip Ruckus Games’i kurdu. Bugün, çok oyunculu shooter türündeki ilk oyunları teste hazır ve oyuncuları, oyun testlerine katılmaya davet ediyorlar.
CEO ve Oyun Yönetmeni Paul Sage (Borderlands 3 ve The Elder Scrolls Online’ın eski Yaratıcı Yönetmeni) liderliğindeki Ruckus Games‘in yetenekli geliştirici kadrosu, endüstrinin en sevilen oyun serilerinde önemli roller oynamış kişilerden oluşuyor. Gearbox, Riot Games, Blizzard, Epic Games, Monolith ve daha fazlası gibi dev stüdyolardan gelen her Ruckus Games kurucu üyesi, mükemmel bir çok oyunculu oyun yaratmak için gerekli olan temel unsurları fazlasıyla taşıyan isimlerden oluşuyor.
Ruckus Games, yakın zamanda vizyonlarını hayata geçirmek için 19 milyon dolarlık fon sağlamayı başardı. Şöyle de bir detay var; yatırımcılar sadece 20 dakikalık demoyu oynadıktan sonra Ruckus’un ilk projesine ikna olmuşlar. Bu da 12 ay boyunca sadece 14 kişi tarafından hazırlanmış bir prototip için oldukça etkileyici bir başarı!
Bu yeni oyun, zaman içinde yeni gelişen içeriklerle güncellenecek bir dünyada dört oyuncuya kadar co-op deneyim sunacak. Amerikan heartland’inin arka planında geçen nostaljik bir dönemde, oyuncular kasaba saldırıya uğradığında kahraman olmak zorunda kalan sıradan insanların yerine geçecekler. Garip olayların arkasında ne olduğu net değil ve işler pek de tekin görünmüyor.
Pek çok oynanabilir karakter ve binlerce benzersiz geçici silah kombinasyonu içeren oyunda–testere bıçakları fırlatan bir tost makinesi veya alev makinesine dönüştürülmüş modifiye bir yüksek basınçlı yıkayıcı gibi– oyuncular, istila senaryolarında “Yık, Loot yap ve Geliş” mottosuyla yollarını açarak ilerleyecekler. Sokaklara çıkabilecek, istediğinizi yok edebilecek, havalı yeni silahlar ve kaynaklar bulabilecek ve NPC’leri kurtararak Merkezi Hometown’a geri getirebileceksiniz. Hometown da geliştirmeye açık ve ileride bu kısım yeniliklere gebe.
Zaten büyüleyici ve etkileyici olan oynanış, Sanat Yönetmeni Scott Kester tarafından yönetilen benzersiz görsel tarzıyla daha da vurgulanıyor. Borderlands’in piyasaya sürülmeden önceki kasvetli estetiğini, seriyi tanımlayan ikonik, renkli grafik roman tarzına dönüştürmede önemli bir rol oynayan Kester, oyunun göz alıcı sanat tarzının arkasındaki isim.
Ruckus Games’in adı şu anda duyurulmamış olan ilk oyunu, endüstride bir değişim yaratma misyonunu sergiliyor ve oyunculardan doğrudan geri bildirim almayı hedefleyen topluluk odaklı bir geliştirme süreci kullanıyor. Geliştiricilerle birlikte oynayarak, Ruckus Games, “Bizim kahramanımız oyuncunun kendisidir” sloganına bağlılığını sürdürüyor ve ilgilenen oyuncuları geliştirme süreci boyunca oyunu erkenden deneyimlemeye davet ediyor. Katılmak isteyenler, oyun test güncellemeleri ve davetleri için Ruckus Games’in web sitesinden kaydolmaya teşvik ediliyor.
“Oyuncuların baştan sona eğlendiği oyunlar istiyoruz. Fiziksel, neşeli ve başkalarıyla paylaşılacak kadar harika oyunlar.Size neler hazırladığımızı göstermek için sabırsızlanıyoruz.” diyor Oyun Yönetmeni ve Ruckus Games CEO’su Paul Sage.