Havok FX, açılışı Rainbow Six Siege ile yapıyor!

Her ne kadar Deus Ex: Invisible War ve Max Payne 2 gibi oyunlarda daha önce kullanılmış olsa da pek çoğumuz için Havok çağı Half-Life 2 ile beraber başladı aslında.

Gravity Gun sayesinde çevredeki nesneler üzerindeki etkileşimimiz o zamanlar için inanılmaz seviyeye ulaşmıştı ve ilk kez Half-Life 2 sayesinde fiziklerin bir oyunu nereye kadar götürebileceğini, oynanışa ne kadar etki edebileceğini görmüş olduk. Havok’u günümüze kadar kullanan oyun sayısı yüzler ile ifade ediliyor ancak son sürümünün 2011 yılında geliştiricilere sunulduğunu düşünürsek yenilenmesi kaçınılmazdı.

Havok FX, güzide fizik motorumuzun yeni nesil olmanın hakkını vermeyi hedefleyen yeni modeli ve açılışını ilk kez Ekim ayında piyasaya çıkacak olan Rainbow Six Siege ile yapacak. Ana gücünü işlemciden alması hedeflenen Havok FX böylece farklı oyun konsolları ve bilgisayarlarımız arasında maksimum uyumluluk hedeflerken; toz, parçalanma ve tüm diğer efektlerin hem oynanış ile hem de oyuncunun kendisiyle maksimum etkileşimde olması ve böylece ‘önceden tanımlı’ fizik modellemesi yerine mümkün olduğunda ‘durumsal’ olarak hesaplama yapabilmeyi vaadediyor.

Henüz Rainbow Six Siege’in Havok FX ile ortak yeteneklerini gösteren bir video yayımlanmadıysa da üç yeni görsel yayımlandı, tam boyutunu görebilmek için üzerlerine tıklamanız yeterli.

gOXNn5X

gVEfKCb

RxMMKxn

Henüz yorum yok.

Yorum Yapın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.