ScaleBound, Okami ve Bayonetta’dan daha uzun olacak.

Oyun yapımcısı PlatinumGames Scalebound üzerinde gerçekten emek verip güzel bir oyun çıkarmak için uğraşıyor. Oyun direktörü Hideki Kamiya ise Xbox One’a exclusive çıkacak olan, yeni ve sıradışı oyunu Scalebound için çok heyecanlı ve memnun. 2016’nın son çeyreğinde çıkması planlanan oyun için Kamiya, oyuna Okami ve Bayonetta gibi daha önceki oyunlarından daha fazla derinlik ve hikaye kattıklarını söylüyor. Halbuki Okami ve Bayonetta’da güzel oyunlardı.

Unreal Engine 4 ile yapılan oyun sadece Xbox One’a çıkacak ve Microsoft Studios tarafından dağıtımı yapılacak. Oyun direktörü Kamiya oyun için şunları söyledi;

Bayonetta kısa soluklu bir oyun, isterseniz geri dönüp yeteneklerinizi biraz daha arttırabilir ya da bittiği ile kalırsınız, aynı şey Okami için de geçerli ancak şimdi Scalebound oyunumuzun haritası o kadar büyük ki, oyuncularımız oyunu sadece baştan sonra bitirmek için oynamazlar diye umuyorum. Harita büyük olduğundan dolayı içerisine bir sürü dungeon ve birçok oyun içi içerik ekleyebildik. Daha önce alamadığınız ve ya çıkmayan bir item’i başka bir sefer dungeona tekrar gelerek alabilirsiniz ve ya yolunuzda karşınıza çıkmayan itemler için de bu geçerli, ya da dungeonu farklı bir yolla tekrar bitirmek istersiniz.

5acb53e48ca9a5325cdf68af9f31c3366671851f.jpg__940x420_q85_crop-smart_upscale

Son Haberler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Önerilen Haberler