Keşif / hayatta kalma oyunu MEG-9 tanıtıldı!

Steam Greenlight’tan geçer not aldıktan sonra oyuna odaklanmaya başlayan geliştirici, Skunkwerks Kinetic emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor. Skunkwerks Steam’de Greenlight aldıktan sonra PAX Prime 2015’i ziyaret etmeye gitmişler, ellerinde deneyebileceğimiz yeni oyunları MEG 9: Lost Echoes ile birlikte.

MEG 9: Lost Echoes biz ilginç ve gizemli bir hikaye anlatırken aynı zamanda aksiyon yaşatıyor, hem bir gizemi çözmeye çalışırken hem de çevrenizde ki kaosta hayatta kalmaya çalışıyorsunuz. Horizon araştırma merkezinde bir grup bilim adamı gizemli bir şekilde kayıplara karıştıktan sonra Quantum Multiphasics adında bir şirket, çalışanlardan birini yüksek enerjili kurtarma ve savaş aracı olan Rig’i, kullanarak neler olup bittiğini bulmasını istiyorlar. Ne yazık ki Horizon, boyutlar arasında bulunan gizemli gezegen Probability Aperture’da bulunuyor. Pilotumuz yani sizler ise Rig’i kullanarak Horizon’a neler olduğunu öğrenirken aynı zamanda kaos ortamı içinde bulunan parçalanmış gezegen hakkında gizemli bilgiler buluyorsunuz. Bunların hepsi olurken ise gezegenin yırtıcı canavarlarından kendinizi korumanız gerekiyor.

Hikaye odaklı olan MEG 9’un geliştiricisi dediğimiz gibi Skunkwerks Kinetic, ancak bilim kurgu hikaye babası William Gibson ile birlikte ortak çalışıyorlar. Gibson, Neuromancer ve The Difference Engine hikayeleri ile biliniyor ve kendisi ikinci kez bir oyun projesinde yer alıyor. İlk yer aldığı oyun projesi ise, yine kendi eseri olan Neuromancer‘den esinlenmiş olan 1988 yapımı oyun, Neuromancer.

Oyuncular etrafı incelerken ve oyunu oynarken, pilotumuzu görevlendirmiş olan şirket, Quantum Multiphasics hakkında kayıplara karışmış gizemli yorumlar bulmakta. Buna ek olarak araştırma merkezinde ki kişilerin geçmiş hikayelerini de öğrenen pilotumuzun aracı Rig, etrafta gezinirken kendisine ihtiyaç olan maddeleri toplayıp kendi savunmasını yaratıyor. Rig her ne kadar kendini savunmak için taramalı makinelere ve toplara sahip olsa da, kalın zırhına ek olarak oyuncu hayatta kalabilmek için daha teknolojik aletler kullanmak zorunda kalıyor. Rig yol üzerinde bulduğu parçaları kullanarak el ile kumanda edilen küçük kuleler(turret) ve enerji kalkanları oluşturabilir. Bunları oyunda ki bazı mekanları korumak için kullanıyoruz. Mesela gezegende dolaşırken düşman saldırısına açık bir enerji reaktörüne rastlayabiliyoruz. Bunun etrafına turretlar ve enerji kalkanları yerleştirerek reaktörü korumuş oluyoruz ve buda oyunda bize çok büyük avantaj sağlayabiliyor. Oyun bir nevi tower-defense oyunlarını andırsa da daha çok aksiyon ve hareket kabiliyetine dayalı bir oyun.

Oyun halen daha Pre-Alpha aşamasında olsa da bu yılın sonlarına doğru (Sanırım Aralık olur…) Steam’de Erken Erişime çıkaracaklar ve sonra da PS4’e çıkaracaklar. Şimdiden oyun nasıl olacak merakla bekliyoruz.

Henüz yorum yok.

Yorum Yapın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

LEVELONLINE

Burası Türkiye'nin en çok satan oyun dergisi LEVEL'ın web sitesi... Site, dergiden bağımsız bir yapıya sahip. Yani site içeriği ayrı, dergi içeriği ayrı...

Her gün onlarca; haber, özel haber, inceleme ve makale yazıyoruz. Her gün güncelleniyoruz. Birçok son dakika haberi de cabası... Tüm bunları Türkiye'nin en tecrübeli oyun editörleri yapıyor.

TWITTER

Xbox One X, Dünya ile aynı anda Türkiye’de! https://t.co/rIxpcQK05D https://t.co/YEVXq5qO9l
Eski günlerden kalma yapısı ve ilginç konsepti ile dikkat çeken bir yapım olan Press X to Not Die'ı inceledik.… https://t.co/KtniBKC7vh

Flickr