Master of Orion’a yeni müttefikler ve düşmanlar geliyor

Erken Erişim sürecinin ikinci fazıyla gelen yeni ırklar, zafer seçeneği ve geliştirmeler sizleri bekliyor.

Master of Orion evreni genişlemeye devam ediyor. Bugün oyuna eklenen yeni ırklar sayesinde galaktik savaşlar eskisinden daha da hararetli bir hal alacak. Hızla çoğalabilen Klackon kovanları aracılığıyla yıldız sistemlerine yayılacak, Meklar ırkının çabuk gelişen teknolojilerinin üstünlüğünü kullanacak ya da Koleksiyon Sürümüne özel Terran ırkının mühendislik harikası filoları sayesinde düşmanlarınızı ezip geçeceksiniz. Ayrıca oyunu kazanmak için yeni bir yol olan “Teknolojik Zafer” de oyuna eklenmiş bulunuyor.

Yarı karınca yarı hamam böceği bir ırk olan Klackonlar göz açıp kapayıncaya kadar çoğalıp, devasa filolara sahip olabiliyorlar. Biyomekanik Meklar ırkı ise gücünü teknolojik üstünlüklerinden alıyor ve şaşalı gemiler inşa ediyorlar.

MoO_Screens_Ships_Image_02

İnsan ırkının karanlık yüzü (hatta yüz karası) olarak nitelendirilen Terran ırkı ise oyuna son bin yılı savaşa hazırlanarak geçirmiş olarak katılıyor. Mühendislik alanında ezici üstünlüğe sahip olan bu ırkın ölümcül lazerlerle donanmış gemilerini inşa etmek çok daha kısa sürüyor ve ucuza mal oluyor. Gösterişli bir filo inşa edip bir an önce savaşa girişmektense politik bir yol izlemeyi tercih ederseniz, Terran ırkının sinsi olduğu kadar domine edici yapısı sayesinde Galaktik Konsülde ağırlığınızı ortaya koymakta fazla zorlanmayacaksınız.

Diyelim ki oyundaki ırkların hiçbirine kendinizi yakın hissetmediniz. Hiç problem değil zira artık oyunda kendi ırkınızı yaratmanız mümkün. Örneğin entelektüel Psilon ırkı içe kapanık değil de daha saldırgan olsaydı tam size göre miydi? O halde ırk yaratma ekranından dilediğiniz özellikleri bir araya getirin ve oyunu kendi kitabınıza göre oynayın.

MoO_Screens_Ships_Image_08

NGD Studios erken erişim sürecinin bu yeni fazında oyuncuları daha da zorlayacak Taktiksel Savaşlar ve cilalanıp iyileştirilmiş bir yapay zeka sunuyor. Ayrıca bundan böyle gemilerinizin tasarımı filonuzun özelliklerini belirleyecek ve çarpışmaların sonucunu direkt etkiliyor olacak.

Unutmayın, geliştiriciler geri bildirimlerinizi almaya devam ediyorlar. Ana seçenekler arasındaki “Geribildirim Ver” tuşu ile açılan ekrandan düşüncelerinizi, eleştirilerinizi yapımcılara iletebilir ve oyunun iyileştirilmesinde katkıda bulunabilirsiniz.

MoO_Screens_Ships_Image_04

Son olarak Geliştirici Günlüklerinin yeni bölümünde NGD Studios’un görsel tasarım ekibi bize oyundaki dizayn süreçlerini ve ırkların hayata geçiş evrelerini anlatıyorlar. Master of Orion Geliştirici Günlüklerinin son bölümüne aşağıdaki videodan ulaşabilirsiniz.

Basın bülteninden derlenmiştir.

Henüz yorum yok.

Yorum Yapın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

LEVELONLINE

Burası Türkiye'nin en çok satan oyun dergisi LEVEL'ın web sitesi... Site, dergiden bağımsız bir yapıya sahip. Yani site içeriği ayrı, dergi içeriği ayrı...

Her gün onlarca; haber, özel haber, inceleme ve makale yazıyoruz. Her gün güncelleniyoruz. Birçok son dakika haberi de cabası... Tüm bunları Türkiye'nin en tecrübeli oyun editörleri yapıyor.

TWITTER

Unutmak isteyeceğiniz bir deneyim vadeden 'n Verlore Verstand'ı inceledik; https://t.co/4Yq8bAtopX https://t.co/wFSEF1ufaS
Türk yapımı Korku Hastanesi, GameX’te görücüye çıktı. https://t.co/PsYgtnb0rG https://t.co/qALL0hHxDE

Flickr