Mosaic: Öldürmeyen iş hayatı güçlendirir mi?

Among the Sleep ile tanıdığımız ve sevdiğimiz Norveçli oyun geliştiricisi Krillbite bu defa çok daha karanlık ve farklı bir konuyla karşımızda.

Hatırlayacağınız gibi, Among the Sleep’in işlediği hikaye de gayet gerilimli ancak daha alışılageldik şekilde “yerinden zıplamalı” bir işleyişe sahipti.

Mosaic ise aşağıdaki fragmandan da fark edebileceğiniz gibi eski oyunun aksine gri tonlara ve hemen hepimizin zaman zaman hissettiği, o içeriden gelen ve bir türlü gitmeyen sıkıntıya odaklanmış durumda.

Oyundaki karakterimiz sıradan bir plaza çalışanı, her günü birbirine benziyor ve iş hayatı ile ev arasındaki rutine de gün geçtikçe daha fazla saplanıyor. Oyunun başladığı nokta bu ve ne dersek diyelim, daha önce işlenmemiş ve ilginç bir konu olduğu kesin.

Metropolün, bitmek bilmeyen mesailerin, binlerce insanla beraber iş çıkışı otobüse binmeye çalışmanın ve sosyal yabancılaşmanın nasıl anlatılacağını merakla bekliyoruz.

Mosaic, 2017 yılı içinde PC, PS4 ve Xbox One için piyasada olacak.

Henüz yorum yok.

Yorum Yapın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

LEVELONLINE

Burası Türkiye'nin en çok satan oyun dergisi LEVEL'ın web sitesi... Site, dergiden bağımsız bir yapıya sahip. Yani site içeriği ayrı, dergi içeriği ayrı...

Her gün onlarca; haber, özel haber, inceleme ve makale yazıyoruz. Her gün güncelleniyoruz. Birçok son dakika haberi de cabası... Tüm bunları Türkiye'nin en tecrübeli oyun editörleri yapıyor.

TWITTER

Ey Odin! Gücünü bizden esirgeme! The Great Whale Road’u test ettik; https://t.co/1STxEiefy8 https://t.co/nY20FP31VN
Death Stranding hangi grafik motorunu kullanacak? https://t.co/SzviK4BIPs https://t.co/UZjKdCiKyR

Flickr