The Sinking City ekibi yeni teknolojileri ile İstanbul’u modelledi

Açık dünya tabanlı bir oyunu geliştiren yapımcılar dijital şehir tasarlamanın büyük bir uğraş olduğunu, yapıları yerleştirmek için sokak sokak uğraşmak gerektiğini söylüyor. 1920’lerin Oakmont şehrinde doğaüstü bir sel felaketini konu alan The Sinking City’nin yapımcısı Frogware bu sorun için bir çözüm üretti.

Unreal Engine 4 üzerinden geliştirdikleri bir tool ile Frogware ekibi normalde haftalar süren süreci birkaç saate indirgemeyi başardı. Hala bu tool’u test etmeye devam eden şirket geçenlerde sosyal medya üzerinden takipçilerine, tasarlamaları için birkaç ikonik şehirden birini oylamalarını söyledi.

Ve oylamadan İstanbul birinci çıktı.

Yeni tool’un hızını ve tasarım kesinliğini test etmek için 8 saat içinde ne kadar büyüklükte bir bölge tasarlayabileceklerini görmek isteyen ekip, The Sinking City için önceden tasarlanmış binaları ve İstanbul’un Google Maps görüntülerini kullandı.

Aşağıdaki videodan test sürecini ve birkaç saat içinde tasarlanan üç boyutlu İstanbul’u görebilirsiniz.

Oyun planlandığı gibi 21 Mart 2019’da çıkarıldıktan sonra Frogware tool’u ücretsiz olarak başka şirketler, eğitim kurumları ve hatta hobi için kullanacak olanlara açmak istiyor.

2 Yorum Eklenmiş

Tartışmaya katıl

Yorum Yapın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

LEVELONLINE

Burası Türkiye'nin en çok satan oyun dergisi LEVEL'ın web sitesi... Site, dergiden bağımsız bir yapıya sahip. Yani site içeriği ayrı, dergi içeriği ayrı...

Her gün onlarca; haber, özel haber, inceleme ve makale yazıyoruz. Her gün güncelleniyoruz. Birçok son dakika haberi de cabası... Tüm bunları Türkiye'nin en tecrübeli oyun editörleri yapıyor.

TWITTER

PUBG'nin muhteşem basın kitini görünce ilk tepkimiz: NEDEN POSTERLER ARKALI ÖNLÜ? 🤣 #pubg https://t.co/sTEAatsJ4H
Razer Raiju Ultimate'i test ettik! https://t.co/zImY3AdDTh https://t.co/nWXdvAh22Y

Flickr